BLOGGER TEMPLATES AND Google Homepages »

Jumaat, 10 Jun 2011

apa2 jak laaa. . mo merepek jak ne. . hehehe~





hari ne... aku dtg keja jam 8.30am. .  tapi, bila aku da smpi d tmpt keja tu, kedai plak blm bukak. . terpaksa aku tunggu kwn aku utk tggu kunci tu. . dkt jam9 baru dia dtg. . dia tnya aku, " ko da lama sampai ka nana ?" emmm. . aku pn purak2 la.. "owh ndak laaa. bru juak ne. ." pada hal stgah jam da mnunggu, huh !! xpa laa. . aku ambik trus kunci tu then g bukak kedai. .  sdh tu. . spt biasa, aku memulakn rutinku untk mengemas, mengelap, memop, menyapu. .  .mmmmmmmm~ so tired !! bekeringat aku di buatnya. .  sudah la slim, myb kalau hari2 mcm ne, tambah slim la kali. . hahaha. . . (kurus bangau !! ) n then. .  aku pun minum air "strawberry f&n" iaitu minuman kegemaran ku utk melegakan keletihan ku ne. .  hilang ckit penat ku ~ aku tgk hp, mna la taw ada sms or call. . hahahha. .  tp stu pn xda ! kecewa hati ku gilak !! aku terus letak hp ku di dalam laci, malas mo tgk. . bikin panas jak nampak hp ku tu. . sudah la sowt2, tinggal mo di lempar jak lagi. slpas tu kn, hehe.. aku c kuar la smua snack d atas meja.. kira2 stock yg tinggal. . geram juak aku bila teringatkan kata2 bos ku. . dia kata mesti susun snack bagus2 supaya nampak cantik. .aku pn men eya2 jak pd hal aku taw kata2 dia tu uda kuar dr telinga kiri aku. . hahahah. . ada ku kesah?! pas tu yg aku xble terima lagi dia cakap yg aku konon x perna mop lantai 1 tahun suda !! boleh2nya dia ckp aku gtuw. . . sdh la kdai dia ne berhabuk. . mo mop cm na skali pn tetap tdk akan hilang sgala habuknya tu . . geramnya. . dia suru aku mop setiap hari. . dia sbnarnya xtaw cm na rasa penat. . dia senang2 jak bg arahan tp blm pena pn try bt keja tu smua. . dia ngat senang !! aku pn diam jak ikt arahan.. law bkn sal keja, sdh aku brentu dr dulu. . sabar itu separuh dari iman ~ hampir jam 1.00pm bos ku suru tutup kedai kejap. . then aku trun d bwh coz kdai dorg ne ada 2 tingkat. . da tu, aku pn ceta2 ma kwn laa. . cian jgk aku nmpk dia ne. . dia pn kna suru2 jgk. . dia buat burn. . c bersih dapur. .jga kedai lagi. .  sgt la meletihkan. kdg2 aku ma dia ne mengumpat pasal bos, hehehe. . yalaaa, masin2 pn ndak puas hati ma dia tu. . geram taw. 

aku yg keboringan. . .
melihat hp ku yg sowt tu. . ttba dtg kerajinan ku utk membongkar hp ku tu. . ndak puas hati btl2 coz dulu aku pena g mintak tkar cover hp ku tu. . mahalnya punya men gila. . bknnya dia kc bgs tp p tambah kc rosak adalah. . skrin hp aku pn pndi jadik hitam, then ttba pndi kuar music. . hmpir2 aku buang di longkang !! 
aku buka smua skru hp ku tu guna gunting. . hehe. . xda alat lain selain gunting.. sdh ku carik di merata tmpt tp xda so gna gunting jak laaa. . heheheee~ sua tu, aku try pasang balek la, n kc on hp ku. . tp x ble sdh. ..  aaaaaarghh!! aku bongkar g skali. . tgk2 mna yg xok. . c on g.. ok daaa tp matik lg. .. aduiii !!! 
huhuuuu. . dtg plak kwn skerja ku c epi. . aku tnya la dia kalau pndi bt hp. . dia ckp pndi. . huh ! lega hati aku. . aku mintak tolong ma dia. . aku c taw la pa smua mslh. . tp dia ktwa plak ngan kdaan hp ku tu. . mentang2 la sdh bekecai. .  hehehee. . aku tgk jak dia bt. satu per satu dia bka. . aku tkt jgk kalaw2 dia tsalah buka. . tp aku pcya ma dia. . heee. . xlma pas tu, aku naik da balek d atas. . hmmm, c epi teruskn jgk bt hp ku tu. . law da ciap, dia bg la aku blek. . bbrapa jm pas tu.. dia naik.. yeaah! dia uda bjya !! heheee. . aku tersangat la hepi. . tp x la 100% ok. . tp yg pntg ok dr yg sblumnyaaa. . yg mc ndak ok 3g tu.. mmmm, blang epi esk jak dia kc bgs tp ntah xsbr kali dia bt. . mlm tu jgk dia bt. . heee~ thanks epi. . . 





0 ulasan: